Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím České pošty anebo je možno si je vyzvednout osobně na naší provozovně v Jablonci nad Nisou.

Není-li v popise u výrobku uvedeno jinak, je veškeré zboží expedováno maximálně do 5-ti pracovních dnů po obdržení objednávky (při platbě předem maximálně do 3 pracovních dnů od obdržení platby).

Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.

Výměna zboží

V případě potřeby (například nevhodná velikost, barva a podobně), vám po předchozí domluvě nepoužité a nepoškozené zboží rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučený balík na adresu naší provozovny v Jablonci nad Nisou a to včetně kopie daňového dokladu. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem vám zašleme nově požadované zboží. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradí zákazník.

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • SERVIS POHONŮ

    Provádíme odborný servis pohonných jednotek BAFANG BBS, BAFANG MAXDRIVE (M200, M300, M400, M410, M420, M500, M510 a M820), COMP DRIVE, VINKA, ROCKY MOUNTAIN DYNAME, SPORT DRIVE, BOSCH, CYC PHOTON a LIFT-MTB.

  • DIAGNOSTIKA

    Provádíme diagnostiku a aktualizaci software (po předešlé dohodě na počkání) pohonných systémů BOSCH eBIKE SYSTEMS, SHIMANO STEPS, BAFANG a SPORT DRIVE.

  • REPASE BATERIÍ

    Provádíme diagnostiku a ZÁTĚŽOVÉ TESTY BATERIÍ různých výrobců pro zjištění aktuální kapacity a možné proudové zátěže včetně protokolu a také REPASE BATERIÍ různých výrobců včetně možnosti navýšení kapacity.