Ultra silný středový pohon. Napětí od 36V do 72V. Kroutící moment až 280 Nm. Nominální výkon 2500W. Maximální výkon až 5000W. Tlakový sensor.

Středový pohon CYC Pro X1 G3

Novinka
0 - Hodnocení
Kód produktu: CYC-PRO-X1-G3
Značka: CYC MOTOR
Ušetříte: 0% (9,- Kč)
Cena bez DPH: 24 783,74 Kč
Cena s DPH 29 999,- Kč 29 990,- Kč
Displej:
Kliky:
Převodník:
Osa:
Akcelerátor:
Dostupnost: Na objednávku
Množství:
ks
Dotaz k produktu

CYC Pro X1 G3 je ultra silný středový pohon ve formě elektrosady, vyvíjený a vyráběný společností CYC Motor, který je speciálně navržený pro náročnou horskou cyklistiku typu eMTB provozovanou výhradně mimo pozemní komunikace. Vyznačuje se velmi snadnou a rychlou instalací, nominálním výkonem 2500W, manimálním výkonem až 5000W, kroutícím momentem až těžko uvěřitelných 280 Nm, neomezenou rychlostí a váhou pouhých 3.8 kg. Jste-li majitelem "drahého" trailového, endurového nebo sjezdového kola, elektrosada CYC Pro X1 G3 je pro vás tím ideálním řešením. Elektrosada CYC Pro X1 G3 za pouhých 10 minut promění vaše kolo ve velmi lehké a zároveň kvalitní eMTB. Principiálně se jedná o obdobu středových pohonů DynaMe, které jsou používané na legendárních elektrokolech Rocky Mountain Powerplay.

Středový pohon CYC Pro X1 G3 se instaluje na místo šlapacího středu a proto je kompatibilní s většinou jízdních kol s klasickým závitovým středovým složením typu BSA (délka 68 - 83 mm), 100 mm, 120 mm nebo také se středovým složením typu PF (délka 92  mm + adaptéry středové osy). Díky takovému umístění je elektrokolo ideálně vyvážené, má v porovnání s jinými pohony výborný průchod terénem a vzhledem k nízko položenému těžišti má skvělé jízdní vlastnosti jak na silnici, tak i v terénu. Středový pohon CYC Pro X1 G3 nabízí nejenom vysoký nominální výkon až 2500W (maximální až 5000W) a točivý moment až 280 Nm, ale také efektivně řízený provoz (možnost individálního nastavení pomocí mobilní aplikace CYC Ride Control App), díky čemuž je tento středový pohon vhodný především pro sportovně založené vyznaveče náročné eMTB. Instalace středového pohonu CYC Pro X1 G3 je velice jednoduchá - nejprve nahradíte stávající středové složení (šlapací střed) a kliky pohonnou jenotkou CYC Pro X1. Následně na rám připevníte baterii, na řidítka umístíte ovládací jednotku, na zadní stavbu rámu umístíte snímač rychlosti a nakonec vše mezi sebou propojíte.

Aplikace CYC Ride Controll App
CYC RIDE CONTROL APP
Nejnovější řídící jednotka CYC X6 je navržena tak, aby vám poskytla maximální možnou svobodu. Interní CYC Firmware optimalizuje zážitek z ovládání středového pohonu CYC Pro X1 Gen 3. Ve spojení s mobilní aplikací CYC Ride Control App máte všechny možnosti nastavení na dosah ruky a můžete je využít naplno. Výrobce si klade za cíl poskytnout vám nejlepší zážitek z jízdy. V mobilní aplikaci CYC Ride Control App si můžete přizpůsobit jízdní vlastnosti pohonu (výkonostní mapu pohonu) tak, aby maximálně vyhovovaly vašemu stylu jízdy. Mobilní aplikace CYC Ride Control App zároveň "zrcadlí" ovládací jednotku.

Středový pohon CYC Pro X1 Gen 3


CYC TORQUE SENSING TECHNOLOGY
Patentovaná technologie snímání kroutícího (točivého) momentu CYC Torque Sensing Technology v současné době nabízí jednu z nejlepších citlivostí dávkování síly pohonu tlakem na pedály. Snímač kroutícího momentu CYC Torque Sensor v kombinaci s algoritmem CYC PAS Firmware umožňující individuální nastavení parametrů (snímače kroutícího momentu a snímače kadence šlapání) a robustní konstrukcí pohonu včetně jeho upevnění do rámu (trubky středového složení), zajišťuje okamžitou reakci na šplapání jezdce a současně velmi intuitivní asistenci pohonu.

Středový pohon CYC Pro X1 Gen 3

Ovládací jednotka CYC WS102 Display
OVLÁDACÍ JEDNOTKA CYC WS102 DISPLAY
Kompaktní monochromatický OLED Display s vysokým jasem a kontrastem. Minimalistický design. Integrované ovládání. Umístění na levou nebo pravou stranu řidítek. Tři režimy asistence včetně funkce Walk pro tlačení. Pomocí mobilní aplikace možnost přepínání mezi jízdními režimy Street a Race. Zaznamenává základní statistiku jízdy. Bezdrátová funkce Bluetooth. Komunikace s mobilní aplikací CYC Ride Controll App. Rozměr 63 x 21 x 9 mm (výška x šířka x tloušťka). Velikost OLED 1.3". Rozlišení 64 x 128 pixelů. Napětí 36V, 48V nebo 52V. Vodotěsnost IP65.
Ovládací jednotka CYC DS103 Display
OVLÁDACÍ JEDNOTKA CYC DS103 DISPLAY
Multifunkční barevný LCD Display s vysokým jasem a kontrastem. Dálkové ovladání propojené kabelem. Umístění na střed řidítek. USB konektor pro nabíjení různých mobilních zařízení. Tři režimy asistence včetně funkce Walk pro tlačení. Pomocí mobilní aplikace možnost přepínání mezi jízdními režimy Street a Race. Zaznamenává kompletní statistiku jízdy. Bezdrátová funkce Bluetooth. Komunikace s mobilní aplikací CYC Ride Controll App. Rozměr 90.6 x 60.8 x 6.2 mm (výška x šířka x tloušťka). Velikost LCD 3.5". Rozlišení 480 x 320 pixelů. Napětí 36V, 48V nebo 52V. Vodotěsnost IP65.
Baterie pro středové pohony CYC Motor
Baterie vhodné pro "napájení" středového pohonu CYC Pro X1 G3 je možné připevnit na spodní rámovou trubku - rámové baterie nebo zavěsit na horní rámovou trubku případně na jiné místo na rámu - brašnové baterie. V naší on-line nabídce naleznete baterie o kapacitě od 420 Wh do 1134 Wh (napětí 48V nebo 52V). Tímto řešením zachováte optimální těžiště elektrokola a navíc dosáhnete jeho velmi nízké hmotnosti. Baterie není součástí středového pohonu CYC Pro X1 G3, jedná se o volitelnou položku.
 
 

HLAVNÍ VÝHODY STŘEDOVÉHO POHONU CYC PRO X1 G3

       - nastavitelný nominální výkon 2500W (maximální výkon dosahuje až 5000W)

       - nízká váha pouhých 3.8 kg (pohonná jednotka)

       - prémiová kvalita zpracování

       - ideální řetězová linka

       - kompaktnost

       - vysoká světlá výška mezi pohonem a zemí (ideální rozložení váhy)

       - dokonalá voděodolnost IP66

       - velmi tichý provoz

       - super vysoký kroutící moment 280 Nm

       - velmi citlivý snímač kadence šlapání a kroutícího momentu

       - mobilní aplikace CYC Ride Control App s možností změny nastavení parametrů pohonu

       - snadná instalace na většinu jízdních kol včetně celoodpružených (modulární konstrukce)

       - vysoká kadence šlapání až 300 RPM (maximální otáčky za minutu)

       - kompatibilita s bateriemi o napětí 36V, 48V, 52V nebo 72V

       - extra tuhé kliky CYC ISIS Crank Arm Set o délce 165 mm nebo 175 mm

       - středová osa CYC ISIS Central Axis BSA 68 - 83 mm, 100 mm, 120 mm nebo PF 92 mm

       - volitelný převodník CYC ChainRing & Sprocket Set 32T/53T, 38T/63T nebo 40T/72T

       - volitelná ovládací jednotka CYC WS102 Display nebo CYC DS103 Display

       - vysoká životnost a odolnost (snadná servisovatelnost a dostupnost náhradních dílů)

CYC Pro X1 G3 je špičkový, super výkonný a zároveň váhově přijatelný středový pohon v podobě elektrosady. Právem se řadí mezi nejvýkonnější dostupné středové pohony nejenom na našem, ale prakticky na světovém trhu. Tento pohon zachovává na každém kole dokonalou řetězovou linku a je dostatečně vysoko od země a to dokonce i na moderních celoodpružených kolech se "zakřivenou" spodní rámovou trubkou. Díky dokonale vyladěnému snímáči točivého momentu a snímači kadence šlapání poskytuje výkon při frekvenci šlapání, kterou si jezdec sám zvolí. Středový pohon CYC Pro X1 G3 je všestranný a pasuje na 95 % typů rámů, včetně rámů z karbonu. Jeho parametry je možné nastavit tak, aby odpovídaly vyhlášce číslo 341/2014 sbírky pro provoz na pozemních komunikacích v České republice a současně v terénu poskytval jezdci nekompromisní výkon až 5000W a kroutící moment až 280 Nm.
Středový pohon CYC Pro X1 G3

Parametry pohonů CYC Motor

Parametry

Parametr Hodnota
Nominální výkon pohonu 2500W (nastavitelný pomocí mobilní aplikace CYC Ride Control App)
Kroutící moment pohonu 280 Nm
Hlučnost pohonu 50 dB
Typ pohonu CYC Pro X1 G3 (středový pohon)
Napětí pohonu 36V, 48V, 52V nebo 72V (nastavitelné)
Maximální výkon pohonu 5000W
Maximální rychlost asistence pohonu 25 km/h (možnost neomezeného nastavení pro jízdu mimo pozemní komunikace)
Otáčky pohonu 300 RPM (maximální otáčky za minutu)
Proud pohonu až 100A (řídící jednotka CYC Controller X6 nebo CYC Controller X12)
Systém asistence pohonu Pedelec (snímač kadence šlapání, snímač kroutícího momentu, snímač rychlosti) nebo akcelerační páčka (řídící jednotka CYC X12)
Rozměr středové osy pohonu CYC Stealth Central Axis ISIS (BSA 68 - 83 mm, 100 mm, 120 mm nebo BB92, BB30/PF30 + adaptér), Q-Factor 190 mm
Hmotnost pohonu 3.8 kg (pohonná jednotka), 465 gramů (kliky 175 mm), 354 gramů (středová osa BSA 68 - 83 mm), 981 gramů (převodník 32T/53T)
Převodník pohonu CYC ChainRing & Sprocket Set 32T/53T, 38T/63T nebo 40T/72T
Ovládací jednotka pohonu CYC SW102 Display (na levé nebo pravé straně řidítek) nebo CYC DS103 Display (na středu řidítek + dálkový ovladač)
Počet režimů asistence ovládací jednotky 3 až 9 (včetně funkce pro tlačení Walk a režimu bez asistence Off)
Baterie pohonu volitelná o napětí 36V, 48V, 52V nebo 72V (není součástí balení)
Příslušenství pohonu kliky CYC ISIS Crank Arm Set (délka 165 mm nebo 175 mm)
Poznámka snímač rychlosti, snímač kadence šlapání, snímač kroutícího momentu, bezdrátová funkce Bluetooth, CYC Ride Controll App

Prozatím nebyl přidán žádný komentář ...

Přidat recenzi

Hodnocení:

Nejhorší: Nejlepší:
Zadejte prosím komentář o počtu znaků....( min. 10, max. 500 )

Kontrolní výpočet (ochrana proti SPAM-u):

Testovací centrum

Vybrané produkty dlouhodobě testujeme a výsledky pravidelně publikujeme v časopise Electric Bike Action CZ.

Bezpečný nákup

zkušenosti s elektrokoly od roku 2009

obvyklé doručení do 3 pracovních dnů

90% zboží ihned skladem

vstřícný přístup k zákazníkovi

stabilní a silná společnost

  • SERVIS POHONŮ

    Provádíme odborný servis pohonných jednotek BAFANG BBS, BAFANG MAXDRIVE (M200, M300, M400, M410, M420, M500, M510 a M820), COMP DRIVE, VINKA, ROCKY MOUNTAIN DYNAME, SPORT DRIVE, BOSCH, CYC PHOTON a LIFT-MTB.

  • DIAGNOSTIKA

    Provádíme diagnostiku a aktualizaci software (po předešlé dohodě na počkání) pohonných systémů BOSCH eBIKE SYSTEMS, SHIMANO STEPS, BAFANG a SPORT DRIVE.

  • REPASE BATERIÍ

    Provádíme diagnostiku a ZÁTĚŽOVÉ TESTY BATERIÍ různých výrobců pro zjištění aktuální kapacity a možné proudové zátěže včetně protokolu a také REPASE BATERIÍ různých výrobců včetně možnosti navýšení kapacity.